Första April idag

Påskhelgen har gått förbi i ett svep. I lördags var vi och kalasade för Ellie som fyllde tre år och firade även Frans gossen som blev ett. Minneskortet ville inte samarbeta så det blev inte så många bilder från den dagen. 
Dagen därpå nalkades det en träff med mina stockholmsflickor och Agnes! Vi köpte en Frödinge kladdkaka och ett par askar jordgubbar för att sitta ute i vårsolen och ta igen allt vi missat sedan sist vi sågs. Det blev också en väldigt fin vårdag. 
Alldeles strax ska jag möta upp Ebba för att gå en ordentlig morgonpromenad och sedan ha frukostdejt. Nu ska jag njuta av att ha lov, kan jag säga! 
Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0