Idag vill jag hem, och dansa med dig

Tråkig tråkig måndag... Skoltimmarna segade sig fram och sista lektionen på måndagar är estetisk kommunikation. Idag hade vi en redovisning som gick relativt snabbt, så Clara och jag hann med tre tåget för ovanlighetens skull. Himla himla skönt. 
Resten av min tråkiga måndag ska jag tillbringa tillsammans med naturkunskapen och PS, I love you. Den är väldigt fin må jag säga, men eftersom att vår engelska lärare sätter så kort tid på våra uppgifter blir jag bara stressad när jag tänker på hur snart den måste vara utläst.... Det nästa vecka för bövelen!! Bäst att jag sätter igång nu då. 
Ta hand om er och hoppas ni får en fin fin valborg imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0