Och det ska vara falukorv av allra bästa slag

Det är läxor och prov till höger och vänster. Det är intensiva skoldagar och prestationsångest. Det är sena kvällar och tidiga morgnar. Men det är underbara helger. Lisa och jag älskar att vara ute hos vår syster med favoritbarnen och det är oxå där man finner inspirationen och orken till att fotografera. Jag vill verkligen bli bättre på att fotografera och dokumentera, eftersom att det är så himla roligt att bevara minnena på det sättet. Hela tiden undrar jag varför jag inte gör något åt det, att läsa bloggar och att själv skriva av mig är ju avkoppling och en nödvändighet för mig, men ändå tar jag mig inte den tiden. Jag undrar verkligen var all tid tar vägen... 

Här tänkte jag visa bilder från förr-förra helgen, från när vi skrattade åt vår fruktansvärda stämsång när vi satt på köksbänkarna i köket, när vi pratade om livet och alla dess faktorer, när vi lekte och vi skrattade tillsammans med Ellie och Franson och när vi hade det så himla mysigt. 
 
 
Fan vad jag älskar dessa stunder. 

Kommentarer
Postat av: Ann

Härliga bilder<3
Massor med kramar och glöm inte att du duger precis som du är!!!!<3

2013-04-18 @ 09:08:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0