Godnatt kramar

Så långt efter alla andra, tänkte jag bara säga att den musik som går på repeat i mina hörlurar just nu är Lars Winnerbäck. Det är som vanligt när jag hittar så bra musik, jag kan inte sluta lyssna. Musik som varje bussresa om morgnarna får ögonen att fuktas och håret på armarna att resa sig. Det är så bra. Så jäkla bra. Och apropå musik, på fredag ska Lisa och jag se F.A.K. Jag får nypa mig i armen. Jag lever i ett rus av musik glädje känns det som. Dessutom: ett av många plus för idag var att vi hade en man på besök i våra musiksalar. Han spelade zumba rytmer på sin gitarr och sjöng som en gud. Det var musikalitet i sin mest fantastiska form. Enkelt och helt klockrent.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0