Mon amie

Valde att matcha det prickiga linnet med de prickiga pyjamasbyxorna och tänkte trotsa min ständiga matångest med att trycka i mig lite kladdkakssmet medan Bridget Jones underhåller i mitt rum. 
Det var/är min kväll och långt ifrån den första i ordningen. 
Nä, får inte låta så miserabel när dagen faktiskt varit så utmärkt den bara kan bli. Det är helt å hållet tack vare de där Lindgrenarna. Som vi har skrattat. Eller i alla fall Emma och jag..... 
Lisa var inte med oss idag. Istället var lyckosten först ut med att pussa på vår nyfödda systerdotter!!!!! Ja, det är så sant som det är sagt, nu har vi ännu en liten med oss och det är så himla underbart.   
Matångesten dämpar sig i alla fall när man tänker i de banorna och med gott samvete kan kvällen få fortsätta i samma anda - prickigt, kladdkakigt och Bridget Jones aktigt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0