Fyra fem instagram fotografier

En dag skulle vi på konfirmationskalas. Jag klädde mig i en väldigt trivsam klädkombination som jag kände mig så fin i. Värt att dokumenteras.
En söndag åkte vi några friends till Karlshamn och tog en paus på Mc donalds. Här är Emmy och Anna coola.
En lördag gick jag en lång promenad vid vattnet i Karlshamn, det blir himla mycket Karlshamn men det är nog inte så konstigt, men i alla fall, kände att jag skulle unna mig och nog var det gott alltid. Älskar Willys godis från och med nu.
Igår träffade jag min lilla Ebbs igen efter rätt många veckor utan dejter. Det var trevligt och behövligt och vi tog en sväng inom Ica och köpte nutella och vindruvor. Vet ej om jag ska rekommendera det eller ej... Haha :)
 
Vi esteter läser en vad jag tycker, super rolig kurs som heter Konstarterna och Samhället. Idag sa vår lärare att vi borde döpa om den till Hamlet the movie, eftersom att vi under åtskilliga lektioner suttit och tittat på en sammanlagt 4 timmar lång film typ...  Jag och Clara hade lyxen att avnjuta slutet på filmen i Rokoko stolar och det förevigade jag med instagram.
 
Nu ska jag på rekommendation gå och lägga mig... Som alla andra ettor nalkas det ju nationella i engelska imorgon. Som vanligt är jag nervös och stressad inför sånt. 
Ha det så bra alla och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0