Grubblerier och sånt

Det är söndag igen. Känner mig kluven inför veckan som kommer. Det nalkas ju ledighet och jag vill allra allra helst spendera det med just ledig tid... Men stannar jag hemma kommer det innebära jobb och andra åtaganden och just nu lockar det inte det minsta. Det gör mig trött och irriterad när jag tänker på det. Men jag borde kanske se det så att det innebär pengar som jag kan ha roligt för senare, eller att det är fint att bli tillfrågad om att göra saker.... 

Det är otroligt mycket som är bra i mitt liv just nu. Jag är så innerligt glad för det och jag vill att alla ska få känna så och vara lyckliga. 

Här är två bilder på Axel och mig när vi var ute på Torsö igår. Fokusen ligger egentligen bara på mig, haha, i min tusen gånger älskade Fjällräven jacka och mina favoritglasögon. Finaste Lisa tog bilderna.

Kram på er alla och hoppas ni känner vårglädjen florera inom er också.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0