Om en Valborgsmässoafton

Vad underbart att vara ledig såhär en vanlig onsdag... Morgonen har hittills inneburit en skogspromenad med en högst sprallig hund, sedan en rejäl frukost och nu avnjuter jag en kopp kaffe och tänkte skriva att jag hade en väldigt fin valborg igår. Några av mina vänner och jag trotsade festandet och samlades först på Torsö för att lyssna blåsorkester och övrig insjungning av våren. 
Därefter åkte vi till kyrkan för att lyssna på en fantastisk gospel konsert. Det var så himla himla bra. Gospelmusik ger sån enorm glädje och det var en sådan känsla i allt de sjöng så att man både blev rörd till både skratt och tårar.
 
Nu säger jag som mamma alltid gör - undra vad dagen har i sitt sköte... För jag har ingen aning om hur de soliga timmarna idag ska tillbringas. Tänk att det äntligen äntligen är Maj månad och att det äntligen äntligen är vår på riktigt, det är värt att firas på något sätt....
Jag hoppas att ni får en fin och solig dag. Kramar! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0