Sista majdagen

Jag spenderade en lugn stund i mitt rum med en påse godis och med att gråta en skvätt till Safe Haven i eftermiddags. Det var otroligt skönt och efterlängtat att ha ett sådant avslut på skolveckan.
Nu tittar jag såklart på Let's dance och har under pausen sprungit runt och fotograferat dagen i korta drag -
godispåse, den vackra pianoläxan, nya teer och mina fina fina skor som jag är så glad över, om det inte vore för den fruktansvärda skoskaven de gav mig idag hade de varit perfekta....
Nu börjar programmet igen! Ha det super duper bra i sommarvärmen!! 


Kommentarer
Postat av: Beata

Älskar Gamla söder, måste vara bland det godaste av teer, helt klart.

2013-06-02 @ 11:03:58
URL: http://ringbeata.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-mail, som inte kommer publiceras:

Har du någon blogg?:

Dina ord:

Trackback






RSS 2.0